laluan iklan

Saturday, 12 February 2011

Kau selamanya HELIZA (lirik)

Share
Assalamualaikum



Sarah baru je wat video lirik utk lagu nie...
Sarah tujukan lagu ni kat semua kawan-kawan yang sudi baca blog sarah..
Tak pandai nak wat sidebar cantik-cantik..tujukan lagu je mampu..
Lagu tu more to percintaan...tp kita anggap ja lagu tu more on persahabatan ok..
Sebab korang semua insan-insan teristimewa di hati Sarah..
 

 

nota kaki: suara cik heliza ni dh mcm siti nurhaliza pulak..lagu ni ade video klip sendiri jugak…cantik sangat cik heliza dlm video klip tu..
happy watching everyone (^_^)








ShabbyBlogsDividerD2
Thanks for reading

7 comments:

Dilla Nur said...

mekaseh...hahaha...pasan je saye... ;p

qyqa said...

knp radio x pnah dgor pon lagu ni??? bias gila

penyejuk hati said...

dilla: sama2 (^_^)

qyqa : lagu baru kot dik..sdap sngt kan (^_^)

qlah said...

amazing song ! hehe :) love it!

kay_are said...

ish ish.. ni yang terharu ni.. =)

padle said...

4 me?thnx!!:P

zikeryhassan said...

thnx :)

layan gak lagu ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...