laluan iklan

Friday, 1 April 2011

Saya gemok dan ganas!!

Share

Ni bukti yang sarah bukan budak yang sopan dan lemah lembut seperti yg semua orang sangkakan..…tapi hakikatnya sarah seorang yg kasar dan ganas!! :P

Gaya je lebih…tp tak pandai main pun…asyik masuk longkang jer…Ni la akibatnya bila 2 tahun tak main boling…(^_^)


Thanks for reading

9 comments:

padle said...

smpat tgk 15 saat je sbb buffer lame sgt..at least ade la jugak pin yang jatuh daripade xde..hee

padle said...

da tgk full!!!ke longkang jugak akhirnye....hee

ZWAN SABRI said...

ek eh, mana ada gemok? mana ada ganas? CUTE+CUN jer.. ;)


MySuaraBlog: Rambut oh Rambut

penyejuk hati said...

padle:time nk ambik video la die masuk longkang..pape pun main boling sngt best..(^_^)

zwan:ganas kot..anyway, dh jenguk blog awk.nice blog

qyqa said...

ok ganas tu ada.. tapi mana ada gemuk!!!!

(^_^)

KHRLHSYM said...

sangat chomel. sejuk hati tengok. hihi

steps said...

apsal main x naikkan pagar tepi tu..... sure x masuk longkang..... :)

kay_are said...

siap letak kat ytube lagi.. main kat mane tu? kat malaysia ke? ke bukan.. em.. nak tengok internet loading slow T_T

chunna said...

xde gemuk la dear. ganas pn x. sweet jer=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...